Saturday, March 9, 2013

Maja Salvador chooses to be silent, doesn’t want to give details on issues

After recent reports about Maja Salvador and Gerald Anderson’s getting better relationship, there are still several bashers on the actress about the issue.

According to Maja, she is not anymore sinking such issues on her mind. Instead, she would better think on how to improve her work and all the good things that are happening in her life now.

“Siyempre sa mundo kasi naming mga artista, ang liit lang ng mundo namin. Kahit hindi totoo ’yung mga ibinibigay sa ’yong intriga wala kang magagawa. Minsan ’yung pagkakasulat o pagkakasabi parang alam na alam nila ’yung kuwento, na wala naman silang alam sa kung ano talaga ’yung totoong kuwento. Bilang isang artista, wala kang magagawa dahil papakialaman at paglalaruan nila ’yung buhay namin dahil trabaho nila ’yun,” said Maja.

The most important thing for her is that she and her loved ones know what are the truth and what are the things to do in this situation.

“Ang dami kasing nagmamahal at sumusuporta sa akin kaya hindi ko nararamdaman kahit anong intriga ang ibato sa akin. Kilala ko ang sarili ko. Ayoko kasing magsalita para maging tama. Mas pinipili ko na lang maging tahimik para tahimik lahat,” said the "Ina Kapatid Anak" actress.

For more updates on kapamilya stars, like us in FACEBOOK, follow us on TWITTER kapamilya.

No comments:

Post a Comment

CELEBRITY NEWS